Discussie: Banmeldingen II
Los bericht bekijken
Oud 18 november 2013, 13:22   #3100
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rizzz Bekijk bericht
Moest harrie zijn wie/wat hij beweert te zijn zou ik je volkomen gelijk geven in deze post, maar hij is dat niet, daar ben ik ondertussen wel heel zeker van.

Waar ik nog niet uit ben is de vraag of het typetje “harriechristus” die over het Nederlandse en Belgische internet trolt werkelijk ook Harrie Weggelaar is, indien het hem werkelijk is dan is het wel duidelijk dat Harrie Weggelaar ook een levensechte trol is die zelfs in staat is zijn typetje zelfs op televisie programma’s voor te brengen (hoedje af, eigenlijk!).

Maar ik ben eerder van mening dat de harriechristus van het internet niet de echte Weggelaar is maar een iemand is die een typetje gecreeerd heeft gebaseerd op Weggelaar.
Is het je al eens opgevallen dat harrie regelmatig foto’s van zichzelf online plaatst, ook op dit forum, maar dit zijn altijd snapshots genomen uit de youtube videos van ofwel spijkerkoppen, ofwel het interview bij hem thuis. Heb je al eens geprobeerd een snapshot te nemen van een YouTube video? Het is niet onmogelijk natuurlijk maar als het hem zelf is, heeft die man dan geen enkele foto van zichzelf als hij er dan toch eentje online wil plaatsen? Da’s toch veel gemakkelijker???

Anyway, of harriechristus nu de echte Weggelaar is of niet, het doet er niet echt toe, wat vast staat is dat hij duidelijk zelf niet gelooft wat hij neerpent en dus een rolletje speelt. Als je daarvoor bewijzen wil moet je maar eens die jaar-lange discussie die ik met hem had in z’n Einstein draad eens doornemen, daar laat hij regelmatig een steek vallen en zo wordt het soms wel heel duidelijk.
Maar je moet het zelfs zo ver niet zoeken, in sommige posts speelt hij echt vrijwillig de dommerik enkel met de bedoeling van reacties uit te lokken, en doet hij uitspraken als “versnellen is vooruit, remmen is achteruit” of "1 = 2", maar dan later weet hij wel weer wat een FitzGerald Lorentz transformatie is.

M.a.w. hij is weldegelijk een trol en niet de gek die gelooft dat atomen uit micro-beestjes in ruimteschepen bestaan.
Hou toch op man,

De echte Harrie is een oude man , waarom zou hij zijn tijd verdoen om zowel op het internet als in echt te trollen?
Nietzsche is offline