Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George
Het siert u dat u zich zo inzet voor het kind van een ander. Ik doe dat in zekere mate ook en voor mij is het tot nogtoe een zeer dankbare "job". Ik weet echter waar ik aan begin en niet ten opzichte van de moeder en het laatste minderjarige kind maar wel de vader kan ik nog de nodige problemen verwachten indien mijn vriendin binnen de 2 jaar zou overlijden. Ik kan rekenen op de steun van haar 3 oudere zussen om haar uit de handen van haar natuurlijke vader te houden maar weet dat dit toch moeilijk zal blijven. Biologische ouders hebben immers een heilie band met hun kinderen voor justitie. Ik heb echter het geluk dat het er nog naar uitziet dat de moeder de 18 jaar van haar jongste dochter haalt.
En wat meer is, ik heb hun volledige vertouwen, met momenten nemen ze het zelf voor mij op tegen hun moeder als we eens een geschil hebben. Ik weet zeker dat ze zich nooit tegen mij zullen keren tenzij ik het echt zou uithangen en ze er dus reden toe hebben. Het klinkt misschien cru maar jij hebt gefaald. Daar kon of kan je wellicht niets aan doen maar het is zo. Geen enkel rechtsysteem kan dergelijke zaken oplossn, mensen wel maar die kunnen ook niet toveren. En familiale banden mag je nooit onderschatten ook al bestaan die hooguit uit ruzies.
Sterkte
|
reinier is en was een goed kind --- door het feit dat ie zijn situatie bedreigt zag wist ie op de lange duur niet meer wat doen om te proberen mij te doen blijven en hij had op het moment dat het uit de hand liep wel door dat niets ter wereld me kon bewegen verder te slameuren voor een verloren zaak - noem het een wanhoopsdaad --hij was toen 13-ik kan hem begrijpen --- zijn hele wereld werd vernield ---maar blijven ten koste van alle ruzies en mishandelingen ---kon ik niet meer zelfs niet voor hem --- als u naar mijn website gaat en daar de gedichten leest die ik voor m heb achtergelaten zult u begrijpen dat ik echt om die jongen geef ---in laatste instantie heb ik de jeugdbeschermingscomite in gent --mijnheer dermaut gebeld en doorgegeven wat ik allemaal wist wat er scheefliep ook tussen hem en zijn moeder maar of dat iets heeft uitgehaald weet ik niet ---
enkele tijd geleden gaf ie een vreemde opmerking via msn over of hij moest wachten tot ie 18 was om naar me toe te komen dus ik denk dat ie problemen heeft --- aangezien ik niet zijn moeder ben moet ik echter afwachten tot de duidelijke vraag van hem komt voor kontakt