Los bericht bekijken
Oud 1 oktober 2004, 19:16   #218
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine
Opgemerkt kan ook worden dat Links hier overduidelijk niet tracht te weerleggen dat ze vrouwonvriendelijk zijn en een minachtige houding aannemen tegenover het vrouwelijk geslacht !
Citaat:
Hoe ik hierop zou reageren ? Wel, vandaag heeft een gesluierde moslimvrouw die me voorbijwandelde op de trottoir een flinke schouderstoot gekregen in het voorbijpasseren. Vanwege m'n lichaamsbouw heeft ze het niet gewaagd, noch haar vent, hierop te reageren. Dat noem ik : "respect hebben voor z'n meerdere" hehe.
Als iemand me openlijk provoceert, dan krijg je van mij een reactie terug. Een hoofddoek dragen IS gewoon provocerend daar we duidelijk weten wat dit hoofddoek moet vertegenwoordingen binnen de samenleving : haat tegen al wat Westers is.
Citaat:
O ja, nog iets. Daar dit toch een thread is die over hoofddoeken gaat ... eergisteren een moslima met provocerende hoofddoek op haar plaats gezet. Dat komt er van als ze met provocerende haatsymbolen tegen de Westerse maatschappij rondlopen terwijl ze wel profiteren van een Westerse recht zoals leefloon en kindergeld.
Blijkbaar voelen moslims dan toch paniek en angstzweet wanneer ze niet rondlopen met een bom rond hun lijf.
En denk je dat een blanke burger op straat ook maar oog had voor die moslima toen ik haar niet bepaald zachthandig op haar plaats zette ? Nep, het kon hun geen barst schelen, een moslima behoort immers niet in deze maatschappij thuis.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=19735

U zegt?

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden