Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun
Ik heb geen theorie
|
LOL! Je zit hier al een hele tijd te verkondigen dat:
-de gekaapte vliegtuigen naar een of andere basis gevlogen zijn, waar de passagiers overgezet zijn op één vliegtuig dat dat is neergeschoten;
-er vervolgens twee andere 767's in het WTC gevlogen zijn. Een WTC dat vooraf vol springstof was gestoken;
-er iets anders dan een 757 in het Pentagon gevlogen is, en de brokstukken op voorhand aan het Pentagon gelegd waren;
-enz.
Dat, mijn beste, is een theorie. Wat je eigenlijk WOU schrijven is 'Ik heb geen steekhoudende theorie'. En daar heb je gelijk in.
Citaat:
... ik weet alleen dat het officiële verhaal, zoals het ons is verkocht in de Mainstream Media, niet kan hebben plaats gevonden ..
|
Ja, dat heb je al een keer of tig gezegd. Hier zit het probleem: iedere keer wij vragen om eens precies uit te leggen waarom dat 'niet kan hebben plaatsgevonden' ontwijk je ofwel de vraag, of kom je, zoals nu ook weer, af met zaken die al lang achterhaald zijn, of die gewoon niet blijken te kloppen. Voor de meeste van je claims kan je bovendien geen bron geven.
Begint het nu nog steeds niet te dagen dat de hele fundering van 'onmogelijkheden' waarop je je stelling dat 9/11 'niet kan hebben plaatsgevonden zoals men zegt' gebouwd hebt bijzonder zwak is? Je hebt hier nog niks kunnen aanhalen dat ofwel niet bleek te kloppen, of dat al niet een tijdje achterhaald was. En in je eigen theorie zitten meer gaten dan in een gemiddelde Zwitserse gatenkaas....