18 november 2013, 17:15
|
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry
Yep. Speel het spel hard, zo zou ik zeggen. Ikzelf ben nog jong, maar ik ben onze softe, ruggegraatloze politici al meer dan beu. Telkens ik een kopvoddeke met vier koters op de tram zie zitten, heb ik zo'n gevoel van 'die hoort hier niet' en 'daar gaat later de helft van mijn loon naartoe', om het zo maar te zeggen. Waarom zou ik bijdragen aan het OCMW als ik helemaal niet 'solidair' wil zijn met een bende inteelt uitzuigers die hier enkel geimporteerd werden voor de linkse partijen hun kiesvee? Ik wil niets met zulk uitschot te maken hebben, waarom zou ik er dan godverdorie nog voor moeten werken ook? Dat ze zelf eens behoorlijk Nederlands leren, dat ze zelf eens deftig studeren en een diploma behalen, in plaats van te teren op mijn centen! Solidariteit is op zich toch al een relatief begrip... Noem me een egoist, ik ben al dat 'halal/haram' en Offerfeest gedoe meer dan beu. Weet je wat eerlijk zou zijn? Dat mijn kinderen later ook de les mogen missen op de dag van het Offerfeest. Want al die Marrokaanse kindjes krijgen toch ook Kerstvakantie? Zij krijgen dus dubbel vakantiedagen. Is dat dan geen discriminatie? Allez, ik werp hier maar een voorbeeldje op tafel, hé. Tegenwoordig is er zelfs geen Kerstviering meer in mijn oude school, simpelweg omdat 3/4 van de leerlingen nu al Marrokaans inteeltgebroed is. En ook geen gebedje meer voor de lunch. Want dan zouden al die Maroefjes er hun papa gaan bijhalen en bleiten dat ze 'gediscrimineerd' worden... Mocht ik juffrouw zijn in het onderwijs, ik zou dat allemaal niet toelaten, hoor. Maar ja, dan zou ik ook weer om de haverklap bedreigd worden en ontslagen worden wegens te racistisch...
|
Mosliminvasie heeft van ons land een maatschappij gemaakt waarin autochtonen hun mond moeten houden.
|
|
|