Los bericht bekijken
Oud 18 november 2013, 19:12   #21643
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard

namaste Lukas,

Je zegt hier de harde waarheid, de verloedering zie je ook in haagse wijken waar nu 90 procent hindoestaans of turks/islamtisch is. Je ziet een zwarte biotoop daar net als in hun eigen wilde thuislanden. Kijk als je een bruine rat in je huis zet dan gaat hij zijn eigen ratten biotoop bouwen met zijn hele ratten familie in jou huis en zeuren dat jij hem discrimineert als je er kritiek op levert dat het stinkt en een hoop belastinggeld kost. Met jou eigen belasting centjes gaat deze bruine rat touw kopen om jou en je hele blanke familie, plus de embryo's maar op te knopen. Dit zie je nu in heel Europa.

Ik zoek foto's van deze verloederde allochtone wijken, dus stuur ze op naar mij dan publiceer ik het op mijn site. Geen mensen erop afbeelden aub. Wel straatnaam en historisch verslag van de verloedering en islamisering of verzwarting.

Kijk naar een zwartjes land als suriname, ach met apen kom je niet ver, negers en die domme zwarte koelie/hindoes he in dit apenland. en ze blijven klagen dat de blanken hun hebben uitgebuit he, maar ze vechten om een blank paspoort; aapachtiger kan gewoon niet zeg ik vaak tegen Wieroe. Net apen, ze schelden je uit, trekken je haren eruit, maar gaan vechten met elkaar om je blanke snoepjes. zo zijn die zwartjes uit surianme allemaal hoor, en ik weet het omdat ik zelf een lagere kaste bruine koelieaap ben uit suriname en mijn staart afhakte vroeger in het vliegtuig om in nederland verder te komen evolueren tot een hogere bruine mensaap.

dewanand en Wieroe
hindoe fundamentalisten

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden