Los bericht bekijken
Oud 18 november 2013, 19:17   #42
Bs176251
Vreemdeling

Standaard Zillion

Deze topic is wel al lang geleden maar ik wil toch even reageren.Ik denk dat 99% van de mensen die hier gereageerd hebben niet in de zillion geweest zijn. Inkom was 600 frank 200 frank voor een pintje en. 400 frank voor een vodka redbull met rode vodka. Ik ben nu 44j en het is inmiddels toch 16 jaar geleden dat de zillion open gegaan is. In het begin was het megaplezant nergens was er een dancing zoals deze. Zeer goede muziek, knappe effecten, dansvloer die onderaf viel, indien actief mee in de muziek gewoon fantastisch. Later na 2000 was het minder het werd meer en meer commerciëler. Kijk maar eens op youtube naar de filmpjes die er zijn. En luister naar de cd's die uitgebracht zijn. Ik ben op veel plaatsen geweest en nergens is deze ervaring en atmosfeer terg te vinden. Voor en tegenstanders zijn er altijd maar van gevaarlijke dansvloeren enzo heb ik niets ondervonden. Integendeel. Wel zoals ik al zei na 2000 veel wannebees die er waren om gezien te worden en niet voor de muziek en of de ervaring.
Dat is mijn idee en mening en jammer genoeg zijn de tijden niet meer wat ze geweest zijn.
Bs176251 is offline   Met citaat antwoorden