Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962
Jij bent van het type dat graag kakt op mensen hee ? Ga je al die nieuwe alfa-mannetjes ook nog een zweep geven om de kadans aan te geven van de nieuwe gratis werkmieren ?
Heb je in je jeugd bijlessen gekregen van de priester in je college ? Op zijn kamer ? Het resultaat is niet zo fraai moet ik zeggen, als ik je denkrichting bekijk.
|
kijk jij maar naar uw eigen denkrichting ,werk genoeg aan de winkel zou ik denken ,ik hoor jou nooit iets zeggen over de leefloners immigranten en andere gelukszoekers ,nee hoor iedereen welkom in blegie en nog geld toe ook ,maar andersom ,een belg die naar een ander land immigreert,zijn eigen verdiend geld afpakken en laten creveren ,het is goed in eigen hart te kijken heeft een wijze mens ooit gezegd ,gelukkig zal jij het zijn die verdiend zonder pensioen zal zitten ,niet ik,en weet je wat het mooiste is =mijn vrouw gaat als ik het loodje leg haar hele leven een naar thaise normen groot pensioen hebben ,wet is wet, ze is even goed dan julie vrouwen ,geen discriminatie ,vreet huw hart op eik..........