Los bericht bekijken
Oud 1 oktober 2004, 20:20   #71
marijke taffein
Provinciaal Statenlid

marijke taffein's schermafbeelding

Standaard dexe chinees heeft genoeg meegemaakt

1 van mijn zonen is een drugdealer ---de 2 de is dood aan het gaan van druggebruik en levercirrhose en mijn dochter is met al het geld en bezittingen gaan lopen van mijn man zijn ouders --- mijn man was enig kind --- zijn moeder stierf drie maanden voor hem en de dag dat ie stierf kwam hij terug van de notaris waar hij de erfenis van zijn moeder had afgetekend ----zijn vader stierf in 2002 ----mijn kinderen verklaarden aan het ziekenhuis dat ze wees waren zodat ik nooit verwittigd ben van zijn opname maar ik kreeg wel de rekening van het ziekenhuios--- ik heb wel de begrafenis geregeld maar blijf tot nog toe in het ongewisse of ik vruchtgebruik had op de zaken van zijn ouders die ook enige kinderen en bemiddeld waren --- geen nood ---wat weg is is weg wees daar maar zeker van dat is allang op aan drugs en andere onnozeliteiten ---en aan de notaris verklaarden ze dat ik van hun vader gescheiden was -wat zeker niet het geval was -we waren gehuwd zonder kontrakt met gemeenschap van goederen ----rarara belgie heeft meer kromme kanten dan rechte in mijn geval

Laatst gewijzigd door marijke taffein : 1 oktober 2004 om 20:28. Reden: titel vergeten
marijke taffein is offline   Met citaat antwoorden