Los bericht bekijken
Oud 1 oktober 2004, 20:29   #72
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marijke taffein
mijn man is verongelukt op 23 april 1998---- er zit inderdaad veel meer achter dan wat ge hier in deze site kunt lezen maar ik bespaar u het verhaal van 5 jaar heel hard weken --iedere frank te moeten afgeven en geen manier te vinden aan het geweld te ontkomen omdat ze je gewoon in hun macht hebben ---je wil in eerste instantie je eigen huis niet uit --- en je geeft toe iedere keer een beetje meer tot je niet meer kunt ---- geweld is gemakkelijk ---ik weeg nog geen 50 kg en de dader weegt bijna 100 kg net als de zoon ... daar kun je niet tegenop ---je delft keer op keer het onderspit ---je hersenen blijven echter naar mogelijkheden zoeken om eruit te geraken- en wat ze ook verzinnen in de hoop dat ik weer boven water kom zoals brand in een auto en stalking is gewoon een poging om terug grip op me te krijgen ---deze chinees verhuist inderdaad van hot naar her maar geeft zich niet over ---niet meer ---nooit meer ---laat belgie de vuile was van de dader maar eens uitkammen ze zullen genoeg bewijzen vinden ---zie mijn brief in het virtuele perscentrum excite van 17/4/2004 op het net --- ik citeer

[size=1]Auteur: marijke taffein[/size]

[font=Verdana,Helvetica,Arial][size=2]

je suis belge ---oui--mais je n ai pas des droits ---j etais la victime pendants des annees ---mais la police m a refuse l aide a plusieurs occasions --- a la fin j ai du me cacher et ceci deja pendant un annee**--- etre belge n est pas tellement amusant parfois ----- je fais appelle a tous les lecteurs qui puissent aider et surtout au ministre de justice aui j adresse cette lettre ---svp monsieur le ministre faites une enquete sur les faits recites dans cette lettre----merci

woensdag 7 april 2004

Geachte Heer Minister-----

Aangezien ik nergens anders respons schijn te vinden bij de politionele en gerechtelijke instanties---richt ik deze brief aan U in de hoop eindelijk gehoor te vinden----

Ik wens mij bij deze ook burgerlijke partij te stellen en wel om de volgende redenen en tegen de volgende persoon

De Maertelaere Erika --- geboren te Sleidinge op ik geloof 08/07/1964

om de volgende feiten ---- diefstal---diefstal met geweld --- afpersing---gijzeling ---mishandeling

door middel van al deze middelen ben ik jaren een speelbal geweest van dexe dame --- die een kind had van mijn overleden echtgenoot---- aangezien ik na zijn dood geen echt doel had in mijn leven dacht ik dat ik een verschil kon uitmaken voor haar en zijn zoontje----uiteindelijk werd ik gedurende jaren verplicht te gaan werken slag om slinger om het hoofd te kunnen bieden aan de schulden die zij maakte door veelvuldig cafe bezoek bingospel en leningen die ze ook op mijn naam met valsheid in geschrifte afsloot----en waarvan ik de bewijzen heb

als klap op de vuurpijl wil ze nu ook nog eens mijn huis in de wacht slepen waar ze in haar naam een hypotheek op nam---ik werd door de politie na een zoveelste poging om mijn eigen financiele zaken in handen te krijgen uit mijn eigendom gezet----ze had ook mijn bankkaart in haar bezit ik probeerde me zo goed en zo kwaad mogelijk te verdedigen maar aangezien beiden zij en haar zoontje van 13 ongeveer 100kg wegen en ikzelf amper 5okg belandde ik uiteindelijk in een vluchthuis en mocht zij met medewerking van de politie in mijn woning bijven zonder daar ingeschreven te staan

jarenlang heb ik voor haar en haar zoontje gezorgd zonder haar ooit ten laste te rekenen voor de autoriteiten---wat eigenlijk had gemoeten maar ze had stempelgeld als gezinshoofd en wilde dat niet kwijtspelen--- ik betaalde dan ook steeds belastingen op mijn loon en pensioen als alleenstaande ---tot door haar buitensporig uitgeven ook die niet meer konden vereffend worden---

ik vroeg aan de politiedie me trouwens uitlachtte-- om op zijn minst na te gaan op haar bankrekening en via betalingen of ik de waarheid sprak maar zelfs dat lieten ze na---

uiteindelijk ben ik door de levensbedreigende houding die deze vrouw tegen mij stelde en nog steeds wat ik kan bewijzen door stukken in mijn bezit--in een depressie ondergedoken--

als gevolg daarvan heeft de gemeente evergem me nu ook nog eens uit mijn eigendom uitgeschreven en weigeren ze ook maar 1 enkel officieel papier af te leveren--zoals bewijs van goed gedrag en zeden en paspoort aangezien ik vooraleer beslissingen omtrent mijn verder leven familie in het buitenland wil bezoeken---door deze uitschrijving ben ik ook het vruchtgebruik op mijn woning kwijtgespeeld en de dame in kwestie is nu mijn kinderen aan het gebruiken om ook op de laatste frank daarvan haar klauwen te slaan----

Aub mijnheer de minister kunt U de autoriteiten vragen eindelijk een grondig onderzoek in deze zaak te doen---ik weet dat ik hoogstwaarschijnlijk nooit een frank zal terugzien van wat ik kwijtspeelde maar wat er rest wil ik niet ook nog kwijt geraken ---

vriendelijke dank

marijke taffein p/a [email protected]

molenstraat 26 ertvelde belgium

[/size][/font]deze chinees heeft er meer dan genoeg haar deel van gehad en speelt niet meer mee
En heeft U antwoord bekomen van de minister. (welke)
Ik denk wanneer die brief bij Van Grembergen terecht komt, deze er wel een zaak zal van maken.
Ik ben zo vrij, aangezien die brief hier onder Uw naam op het internet staat, hem af te drukken. En aan de burgemeester ter hand te stellen.
U weet ook, zo goed als iedereen, dat het niet alleen een PV is die moet opgemaakt worden, maar dat U ook een proces moet aanspannen. En dit is nog nooit gebeurt.
U heeft er steeds de politie bijgeroepen, en Uw relaas gedaan!
Tegenpartij heeft haar relaas gedaan.
Waarom heeft U er NOOIT een rechtzaak van gemaakt?
fernand is offline   Met citaat antwoorden