Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marijke taffein
als ge bij paul van grembergen gaat kan hij misschien eens kontakt met mark taets opnemen waar ik huilend meer dan eens gaan proberen ben de zaken op te lossen ---of bij het ocmw in evergem waar de dader het zellfs waagde onder de ogen van een sociale assistente me een vuistslag te verkopen omdat ik haar zei dat ze uit mijn woning moest of bij het sociaal centrum helpende handen in eeklo waar net hetzelfde gebeurde --op een gegeven ogenblik ging ze naar de politie met haar bebloed hoofd dat ze zelf veroorzaakte en klaagde mij aan --- een proces voeren waarvoor ze kreeg mijn loon op haar rekening uitbetaald na een geslaagde opvoering bij een baas over mijn kinderen die me wilden bestelen en de baas weigerde nog iets te veranderen ---te veel moeite voor de papieren heette het --- in kaprijke bij een baas klopte ze me in de wagen af en stampte me eruit --die baas betaalde nog in de hand --- ze kwam me afhalen klopte me tot ik het geld gaf en stampte me dan uit de wagen --- pv bij de politie van eeklo etc etc ----
procederen met wat --- op het moment dat de politie me buitenhaalde had ik net al mijn geld moeten afgeven --- en ik mag kontent zijn dat mijn baas de advokaat vandevelde in zelzate waar alle stukken liggen heeft betaald of ik had er nog niet vanaf geweest ---mijn pensioen houdt me in leven ik heb geen geld voor processen --- en nee ik heb nooit een antwoord gekregen van de minister net zo min als van alle nederlandstallige kranten die ik al heb aangeschreven --- wat kan hun die ene burger schelen---- in nood heb je maar 1 die je kan helpen en dat ben jezelf
trouwens procederen de dader heeft niets --alles is wellicht al te gelde gemaakt --dus wat baat het je gelijk te halen--- je krijgt toch niet terug wat je bent verloren
|
Toch wel, je waardigheid!