Los bericht bekijken
Oud 19 november 2013, 14:32   #8
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Op de man spelen is natuurlijk altijd een uitweg als de argumenten ontbreken.

Knack trekt zo te zien de "verkeerde" lezers aan. Wat jammer toch. En het blad doet nog zo zijn best om te "verlinksen".

Al goed dat op dit forum de "juiste" mensen zitten. Alleen jammer dat ze zich geen raad weten als rooien jammeren over de reserves uit het verleden die vandaag door de "verkeerden", en zonder hen, worden opgesoupeerd.

Het is natuurlijk omdat Antwerpen over zo'n enorme reserves uit het verleden beschikt dat het de mol van Di Rupo woedend maakt dat de huidige bestuurders van het schoon verdiep niet in Brussel op tafel wensen te kloppen. Zo kennen we de rooien weer. Beslag leggen op andermans centen en ze naar eigen goeddunken over de balk gooien.

Wat mij opvalt is dat ik Peterke vandaag nog nauwelijks uit zijn pijp heb zien komen, maar hij is er wel als de kippen bij om de kemels die de rooien schieten als oninteressant weg te wuiven.
Welnee. En ik beweer dat ook niet. Wel dat een harde kern van scribulenten de lezersrubrieken van de diverse kranten en weekbladen totaal naar de filistijnen heeft geholpen. Klagen en zagen, verzuring en altijd maar (toevallig ?) dezelfde recepten als zaligmakende oplossing naar voor schuiven en de rest verketteren. Dit zijn georganiseerde reacties van beroepsklagers.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden