Los bericht bekijken
Oud 19 november 2013, 21:57   #52
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Ik studeer af binnen een tweetal jaar. Ik denk niet dat er zo'n groot verschil is tussen mensen die op hun 22ste afstuderen of op hun 25ste. Ik geef toe, ik heb een aantal verkeerde keuzes gemaakt. Maar was u dan zo helderziende dat u meteen juist zat in uw studie? Wel, dan hebt u gewoon geluk gehad en wist u wat u graag studeerde. Ik wist dat niet, spijtig genoeg, maar nu zit ik eindelijk goed. Ik ga 100% voor mijn huidige studie. Trouwens, als ik al die onnozele spelfouten en d/t-fouten op dit forum zie, krijg ik de indruk dat sommige leden beter nog even in de schoolbanken waren blijven zitten! En dan maar klagen dat allochtonen hoegenaamd geen Nederlands kunnen!
Ik wist dat en was al lang aan het werk op die leeftijd.
Nu wat ik toen niet wist ('t is al lang geleden nu), is dat ze nu allen zo lang naar school zouden gaan zodat al wie dat niet gedaan heeft "vroeger" eindigt als een bol chocolade en zonder de slagroom.
In plaats van dat een mens zich naar omhoog werkt , werkt men zich averechts weer naar beneden naarmate men meer ervaring krijgt.
Maar dat ligt allemaal aan de schoolwinkel waar jullie clientèle van zijn.

Conclusie; 't is jullie schuld.