Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker
Terzake deze avond, Gerolf Annemans was heel sterk, kon uit de wind van Kathleen Cools gaan staan en bracht een mooie krachtige samenvatting van waar het VB nu voor gaat.
Persoonlijk hoorde ik mezelf terug schreeuwen dat ze Valkeniers nooit aan het roer mochten gezet hebben, maar gedane zaken nemen geen keer.
Kortom, zij die Terzake gezien hebben, wat is jullie mening, hoe zien jullie de verjonging en duidelijkheid van het VB richting verkiezingen?
Morgen komt er blijkbaar een uitgebreide verduidelijking van het grote geheel, ik kan niet wachten!
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...rammas/terzake
ps: Er moet dringend werk gemaakt worden van een subforum "verkiezingen 2014"
|
Slecht interview, te kort ook. Dat de meeste Vlamingen de islam niet genegen zijn is geen geheim, enkel rijke, elitaire progressieven als Kathleen Cools kijken daar verbaast van op. Ik zou van Annemans wel willen weten wat hij daar nu wil tegen doen, want de islam is nu eenmaal massaal aanwezig in Vlaanderen, en dat zal in de toekomst enkel maar toenemen.
Ipv ging het over vernieuwing, al dan niet marginaal zijn, blabla...
Politici zouden meer over inhoud moeten praten. Annemans had van de gelegenheid gebruik moeten maken om kritiek te geven op de EU en er duidelijk op te wijzen dat eu-filie deel uitmaakt van de essentie van het N-VA-programma.