Los bericht bekijken
Oud 1 oktober 2004, 22:00   #245
Sunshine
Banneling

Sunshine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
ik wil je gerust een antwoord geven hoor. maar dat heb ik al eens gedaan, en dat is blijkbaar gewist door de mods.

wat jij hier allemaal uitkraamt, kan volgens mij niemand menen. jij bent helemaal geen neonazi, en niet extreem-rechts, je bent een faker. jij bent gewoon iemand die hier wat komt provoceren, om er eens goe mee te lachen. maar ondertussen heeft het spelletje lang genoeg geduurd, naar mijn mening.
Daar de moderatie jou posting of deel van je posting gewist heeft, betekent het logischer wijze dat de inhoud ervan niet al te fraai geweest moest zijn. In ieder geval, of het nu op eigen initatief vanwege de moderatie gebeurde, of via klacht van een forummer, ik kan je in alle eerlijkheid zeggen dat ik er niets mee te maken had. Ik klik niet op rode driehoekjes wat de inhoud van een posting ook mag zijn. Heb immers niemands hulp nodig om de desbetreffende inhoud te weerleggen, en in geval ik het niet kan weerleggen, dan geef ik toe openlijk toe dat de persoon in kwestie gelijk had. Om maar te zeggen, het kwam zeker niet ter mijner wege. Ook dit mag je gerust aan de moderatie vragen als je me niet op m'n woorden wil geloven. Ze zullen (indien ze antwoorden) je bevestigen dat het niet mijn toedoen was (in de veronderstelling dat ze nog weten uiteraard door wie de tekst moest weggeveegd worden als dit al niet op eigen iniatief was van een moderator).
Sunshine is offline   Met citaat antwoorden