Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Later is Jowenko hier nog naar gevraagd. En hij bleef bij zij standpunt dat het een controlled demolition was, zelf na dat hij op de hoogte was van alles rond WTC7.
Luister hier, jullie "argument" houdt dus geen steek.
|
Uit dat gesprek leid ik helemaal niet af dat hij 'op de hoogte was van alles'. Heeft hij het NIST-rapport gelezen? Was hij op de hoogte van al de details? In dat interview zegt hij enkel dat hij 'de tekeningen bekeken heeft'. That's it. Die tekening zien we hem trouwens bekijken in het filmpje. Lijkt mij niet dat hij na dat interview nog veel met WTC7 bezig is geweest, volgens mij herhaalt hij gewoon wat hij in z'n eerste interview zei, op basis van dezelfde gegevens.
Verklaar jij eens waarom er geen enkele explosie te horen is voorafgaand aan het instorten van WTC7. Bij CD zijn er altijd, ALTIJD zeer luide en onmiskenbare explosies iets voor het instorten van het gebouw. Altijd. Hier niet. Op de filmpjes, ook de rechtstreeks uitgezonden, over WTC 7 zijn nergens explosies te horen. De explosies die bij zo'n CD horen zijn nochtans zo luid dat je ze aan de andere kant van Manhattan nog zou moeten horen... Verklaar eens waarom we die niet horen.