Discussie: De grote 9/11 topic
Los bericht bekijken
Oud 20 november 2013, 16:42   #21934
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marionnene Bekijk bericht
Als ik deze draad lees dan raak is steeds meer verbaasd over het feit dat er nog zo ontzettend veel mensen niet zien dat de hele 9-11 een inside operatie is van A tot Z. Dan vraag ik me af waarom dat is? Er zijn zat aanwijzingen die enorm duidelijk maken dat het een inside job is. Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die doods en doodsbenauwd zijn dat het een inside job is. Want wat moet je dan nog? Wie kan je dan nog vetrouwen? En wat is er dan misschien nog meer gelogen. En misschien vergis ik me wel, maar de felheid waarmee velen die het officiele verhaal nog geloven, doet me er toch echt vermoeden dat er meer aan de hand is dan slechts een verschil in visie. In ieder geval komen bij mij de 'believers' in het officiele verhaal minder rationeel over dan de mensen die het officiele verhaal , en terecht, afwijzen.
Van wie ben jij nu weer de dubbelnick?

Maar toon gerust eens aan, met nog niet al lang achterhaalde feiten, waarom het officiële verhaal niet klopt, en hoe het dan wel gebeurd is. Tot hiertoe is daar hier nog niemand in geslaagd...
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden