Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry
Helemaal mee eens. Ze zoeken de problemen meestal zelf op. Mijn kleine zus van 14 weet ondertussen niet meer wat de Eucharistie is, maar kan wel over het Offerfeest vertellen. Er zijn geen kerstvieringen meer in haar school. Er wordt niet langer voor het middageten gebeden. En zo wordt ze helemaal geindoctrineerd om de maroefjes in haar klas 'gelijk' te vinden. En dat terwijl die maroefjes hun leerkracht nog niet eens deftig in het Nederlands kunnen aanspreken. *zucht*
|
Alhoewel ik atheist ben (niet vrijzinnig met een hekel aan de katholieke kerk), vind ik dit totaal verwerpelijk.
Vooral in Engeland vind men dat ook zo leuk. Alles wat christelijk is moet worden vermeden, en vervangen door de religie van handjekap, voetjekap en steniging als ze al geen onthoofdingen willen... En binnen afzienbare tijd heeft men zelfs geen keuze meer!
Ik wens den linkschmensch die ons dit toekomstbeeld aandoet vijf besneden kleindochters (en desnoods nog een mislukt besneden kleinzoon met een pietje van 4cm dat overschiet).