Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de metser
[font=Times New Roman][size=3]CVP & BSP. Die hebben er toen het land van melk&honing van gemaakt. En dat is het nog steeds. Alleen zijn die mensen al zover gedementeerd dat ze het niet snappen. Hun schaarse domme kinderen snappen het ook niet. ongeveer ¼ in Vlaanderen. Democratisch verwaarloosbaar, maar het onderzoeken wel waard.[/size][/font]
|
Neen metser alhoewel ik u ideologie kan volgen wegens zelf sos kan je de situatie niet meer vergelijken.
Als ge vroeger werk had en op een ander 5fr meer kon verdienen dan kon dat zonder problemen,ge deed uw job en iedereen tevreden en belangrijk iedereen werk,laag of hooggeschoold!
De waarden die wij toen we jong waren meekregen van thuis uit en van school
die bestaan niet meer.
Respect daar gaat het om,en dat is er niet meer.
Men heeft zolang gesleuteld aan het opvoedsysteem dat het niet meer werkt,alles moet kunnen en niets moet meer.
Een overheid die opzij kijkt als het volk om hulp roept is niet bepaald een voorbeeld van goed bestuur.
Gedrag,Metser goed gedrag en zeden zijn verwaterd door een systeem dat goede mensen het zwijgen oplegt,en anderen een voorbeeld geeft van aan ons raken ze toch niet dus we doen maar verder.
Het land van melk en honing bestaat nog alleen in de hoofden van zij die er wel bij varen,maar voor veel mensen is het meer water en brood.
Zolang er werk was en inkomen heb ik niemand horen zagen,zolang er geen onveiligheid op straat was heb ik niemand horen zagen,maar het leven is niet zo eenvoudig meer,en als ouderen nu zagen dan zal het daar wel mee te maken hebben.
Niemand heeft de wijsheid in pacht,gij niet ,ik niet,en anderen niet,maar een beetje meer gezag en een beetje meer respect en onze wereld zou er mss helemaal anders uitzien,en dan hadden we die onozele politieke correctheid waarschijnlijk niet nodig,en zouden we ons leven kunnen leven met minder misdaad en minder ingehouden woede.
Om kort te zijn,het gaat niet goed in ons landje en alles op een bepaalde partij steken gaat niet op!
Dat onze regering eens eerst werk maakt van wat ze de laatste jaren heeft laten verloederen,of we gaan van kwaad naar erger.