21 november 2013, 10:13
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Athelas
De tripartite maken al jaren aan een stuk nu niets waar behalve het leven duurder maken, minder democratisch en minder efficient. Al de moeilijke, grote problemen schuiven ze voor zich uit. Daartegenover staat nog eens het liegen en bedriegen van de cd&v, het liegen en bedriegen van de sp.a en de onbekwaamheid van beide partijvoorzitters. VLD is eigenlijk de enige partij die ietswat geloofwaardigheid heeft en dat dankzij het verdwijnen van Decroo en het werk van een zekere Maggie. Voor de rest is de VLD ook een klein prutspartijtje. Dus hoe kleiner deze tripartite wordt - het zijn eigenlijk met moeite nog aparte partijen - hoe beter. En hoe sneller hoe liever want dat wil zeggen dat de mensen hersenen krijgen. Een land als België, centraal in europa, met een wereldhaven, een kuststrook, ... wij moeten de ambitie hebben veel beter te doen als land als dat onze politieke partijen ons doen geloven.
Dat er nog mensen zijn als jij die het vertrouwen geven aan die partijen, daar kan ik gewoon echt niet inkomen. Het lijkt mij echt zo absurd en wereldvreemd. Neen, ik snap het niet.
|
Zo moeilijk is dat nochtans niet te begrijpen. Peter hoort gewoon bij de begunstigden van het regime.
|
|