Los bericht bekijken
Oud 5 april 2003, 23:50   #1
bambamboo
Vreemdeling

Standaard

Vlamingen zijn veel te geduldige mensen. Ze zien niet in dat ons Rijk Welvarende Vlaanderen al redelijk veel schade heeft geleden. Kijk naar het onderwijs, daar wordt alles kapot gemaakt door 1 soort mensen. Namelijk mensen van vreemde afkomst die alles VERPESTEN en hun eisen stellen. De islam is dus een heel groot gevaar voor ons Vlaanderen!!! Vlaanderen hoeft geen moskee te worden binnen 50 jaar. Als de PURE Vlamingen vinden dat vreemdelingen lieve mensen zijn, VERGEET HET. De meeste vreemdelingen zijn niet vriendelijk, het zijn meestal criminelen, mafia, ze integreren zich niet en willen hun eigen eisen opstellen, gezinshereniging is hier vrijwel gemakkelijk, dopgeld en kindergeld krijgen zonder ooit gewerkt te hebben in hun leven hier in belgie. Is dit echt een VOLKSVERKRACHTING? Mensen die HARD werken en veel geld verdienen mogen geld afdokken, mensen die niet werken - cfr. Vreemdelingen van vreemde afkomst - mogen hier zomaar alles in de handen ontvangen en niks doen... Ach... Kijk ook maar eens naar de OCMW.. Deze koopt huizen over en plaatst er vreemdelingen in, waarom geen PURE belgen? EIGEN VOLK EERST! Het is al zo erg genoeg... waarom denken de mensen nu eens niet na? Kijk nu eens naar die achterlijke partij AGALEV, die willen vreemdelingenstemrecht, is dat nu echt normaal? Neen. Islam in de VLAAMSE scholen, normaal? NEEN!!! Als arabisch 4de landstaal wordt dan laat ik mij meteen denaturaliseren als belg en vertrek ik.

VOOR DE VREEMDELINGEN IS BELGIE EEN PARADIJS. DE HARD WERKENDE EN DOMME VLAMING ZIET NIET IN DAT DE ISLAM DE BOEL WILT OVERNEMEN, DOE UW OGEN OPEN WANT HET IS VRIJWEL TE LAAT!

mvg

"Een PURE Vlaamse Antwerpenaar"
bambamboo is offline   Met citaat antwoorden