Los bericht bekijken
Oud 21 november 2013, 15:46   #221
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Ok, dus de Jan vindt dat we allemaal maar ongestoord moeten kweken. De financiele middelen worden toch altijd magisch tevoorschijn getoverd vanuit een onzichtbare toverzak. Dus kweek maar veel Downkes aan, hé mensen. Onze economie zal er echt niet onder gaan lijden, want geld komt toch uit de lucht vallen. Bovendien doet Jan zijn mening mij veel denken aan dat Waals zwijn die 30 kinderen verwekte bij zijn 3 (inwonende) vrouwen. Allen zijn 'arbeidsongeschikt' en leven van een minimumloon. Ongeveer 8000 euro per maand in totaal. En de papa is nog helemaal niet het kweken moe. Maar ja, van de Jan moet dat allemaal maar kunnen, hé, kindjes bij de vleet kweken. Niet te verwonderen dat hij zelf een groot gezin heeft. Het zou me verbazen als ze daar al ooit van anticonceptie hebben gehoord. Is dat ook geen moord,die anticonceptie, Jan? Je verhindert er immers mee dat menselijk leven ontstaat! Hoe onfair! En dat eicelleke dat elke maan afsterft, dat had een kindje kunnen wezen! Ook moord! Wat is me dat voor barbaarsheid, zeg! Eigenlijk zouden alle vrouwen ter wereld continu zwanger moeten zijn om elk kindje gelijke kansen te geven!
Je bedoelt de stier van Marcinelle ?
De Vlamingen hadden dat beter allemaal ook gedaan. Dan hadden we nu geen last van de vergrijzing, dan waren we tien x zo talrijk, en hadden we ook heel Wallonie bevolkt , exit de taalstrijd !
Want wat ziet men vandaag in Vlaanderen ? Een land van ouwe peekkes en meekkes, waar 75 % van de bevolking onder de 30 jaar van vreemde origine is. Het Vlaamse volk is dus stillekesaan aan het verdwijnen. Binnen 100 jaar is het enkel nog een stukske geschiedenis, als de Nieuwe Vlamingen ondertussen de geschiedenisboeken niet herschreven hebben en het bestaan van de Oude Vlamingen gewoon niet meer vermelden.
Bravo Vlaanderen !!
Een soort die zich niet voortplant sterft uit. Dat is een biologische realiteit.
meneer is offline   Met citaat antwoorden