Los bericht bekijken
Oud 2 oktober 2004, 01:42   #3
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

IE voor de compatibiliteit. Al eens javascript/css scripts gedraaid in mozilla? Netscape ondersteunt óók al een hoop zaken niet. Zelfs de webstek van VDAB werkt niet in mozilla, probeer maar eens!!!

Wat de veiligheid betreft, pfffft. Volgens mij moet je om te beginnen al goed gek zijn om te internetbankieren, doet er niet toe welke browser je hebt.

Daarbij, net zoals voor Linux wil ik opmerken dat de zogenaamde "veiligheid" van Mozilla waarschijnlijk net berust op het feit dat niemand het gebruikt en het dus voor virusschrijvers niet interessant is er hun tijd aan te verspillen! Net zoals bij Windows : schaf IE af en maak Mozilla de standaard browser, en voor je het weet verzuip je in mozilla-virussen.

Ik ben niet bepaald een die-hard Microsoft fan, ik neem ze onder andere kwalijk dat ze van mij met Windows een LUIE computergebruiker hebben gemaakt, maar dat constante Microsoft-bashing is zo voorspelbaar... Het is hip of trendy of zo zeker? Maar dat ze hun bijna-monopolie positie kunnen behouden ondanks de schandalen, vervolgingen en venijnige concurrentie, dat zegt toch óók iets, vind ik...

En een google-browser? Je ziet toch van kilometers ver aankomen dat die tsjok- en tsjokvol adware gaat zitten?
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.

Laatst gewijzigd door Tzuvar Raemborr : 2 oktober 2004 om 01:44.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden