Los bericht bekijken
Oud 22 november 2013, 09:20   #67
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Niet echt.
Maar we gaan het niet moeilijker en ingewikkelder maken dan het nu is.

Maar ik heb ondertussen dus nog steeds geen antwoord gezien op de vraag, waar beginnen de eerste krachten te werken bij het doorbreken van de geluidsmuur?
Uit ervaring weet ik dat een stalen schijf met een omtreksnelheid van 318meter per seconde begint te wobbelen onder de subsone schokken, en dat het vermogen benodigd om daar te blijven onevenredig hoger is, helaas heb ik geen referentie naar het vermogen nadat de geluidsmuur doorbroken zou zijn.
Citaat:
Noch heb ik een antwoord gelezen op de vraag, waar kan je de technische gegevens en de vraagbaak van de Komatsu PC 01 A1 vinden?
Sorry dat ik de €15 niet ga uitgeven om de manual van dit 2.5Kw gravertje te bezitten.
Citaat:
Want die vindt je niet bij de importeur.
Klopt, het model wordt niet in België verkocht. Dus Komatsu Vilvoorde heeft het niet in voorraad.
Citaat:
Beide vragen scheiden het koren van het kaf in de leidinggevende technische functies.
Ik wil geen leidinggevende functie. Daar ben ik niet voor geschikt.
Citaat:
Beide vragen zijn doordenkers, die niet met een eenvoudige verwijzing zijn te beantwoorden.
Korrekt. Maar niks wat een deftige zoektocht niet kan oplossen.