Discussie: Quote-archief
Los bericht bekijken
Oud 2 oktober 2004, 06:53   #876
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
Maar aangezien jij het daar wel mee eens zult zijn haalt die uitleg waarschijnlijk niets uit...
Het door mij aangehaalde onderschrift was inderdaad een reactie op het onderschrift van thePiano. Nu goed dat heeft er maar weinig - om niet te zeggen niets - mee te maken en uw reactie is eigenlijk nogal grappig. De enige reden waarom ik het waard vond om dat onderschrift te quoten is omdat er helemaal niet zoiets bestaat als een cholera-aandoening. Het had, integendeel tot wat u aannam, dus helemaal niets te maken met het al dan niet 'aankunnen van ongefundeerde vuilspuiterij', wat dat betreft vind ik de uitspraak van thePiano namelijk even idioot.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden