Los bericht bekijken
Oud 22 november 2013, 11:41   #214
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Je hebt die nota niet gelezen, anders wist je dat het sociaal-economische er wél in aanwezig was.

Ik raad je dus aan om die nota te lezen en als er nog één Vlaamse en/of sociale vezel in je lichaam over is, zal je die nota afwijzen, zoals alle N-VA'ers met wie ik de inhoud heb gedeeld. De waarheid is echter dat niemand van de militanten die nota heeft gelezen.
ik heb die wel degelijk gelezen maar mijn punt is dat die nota nooit gelezen is door de Franstalige politieke partijen en dat er maw nooit over gediscussieerd is.

Uiteindelijk is er vooral over bevoegdheidsoverdrachten gesproken en een compromis rond BHV.
Het is trouwens de CD&V geweest die de financieringswetgeving op tafel gelegd heeft op een moment dat er een doorbraak zat aan te komen. Hierdoor is de sfeer weer onder nul geraakt en was een oplossing verder af.

Ik krijg de indruk dat jij de geschiedenis compleet wil herschrijven zodat het jou goed uitkomt.