Wie wil de honderste linkpartner zijn?
Op dit ogenblik hebben 99 [font=Verdana][size=2] webpagina's, portaalsites, geschiedenisfreaks, politieke sites, webblogs, persoonlijke webpagina's enz. één of meerdere link(s) opgenomen naar mijn website Baron Jean de Sélys-Longchamps, waaronder vele die niet van de minste zijn![/size][/font]
[font=Verdana][size=2][/size][/font]
Zie Link Partners: [font=Verdana][size=2] http://users.pandora.be/amarcord/selys/links002.html[/size][/font]
Door pagina's aan elkaar te linken worden ze door zoekmachines sneller opgespoord, het systeem werkt dus wederzijds en in ieders voordeel. Zonder dat je er veel voor moet doen stijgt je eigen webpagina in de resultaatlijst bij een zoekopdracht. Wil je veel gevonden (en/of gelezen) worden, is het belangrijk dat je webpagina bovenaan komt te staan. Linken is daartoe één van de middelen.
Mijn vraag: wie wil de honderste zijn die een link opneemt op zijn/haar webpagina naar de Baron? In ruil volgt zoals steeds een link naar zijn/haar pagina terug, en in het geval van de 100ste een speciale vermelding.
Aanmelden kan zoals steeds op mijn emailadres: [email protected]
Laatst gewijzigd door thePiano : 2 oktober 2004 om 07:53.
|