Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben0313
Ik bemoei me hier verder niet mee van ik snap er toch niks van maar 1 laatste ding ik heb wat beter erover nagedacht wat Harrie precies bedoeld en een filmpje van hem gekeken waar hij het uitlegt en het is nu overduidelijk: het is allemaal bullshit
|
waarom?
Citaat:
Zeer spijtig dat ik dat zo moet zeggen maar je bent geen Jezus Harrie en wat jij zegt zou kunnen maar er is maar een minimale kans dat het ook zo is en kom op als dat wat je zegt niet klopt zit het heelal niet goed in elkaar? Geloof je het zelf
|
Zeker, want dan zitten we met het krakkemikkige heelal van de wetenschap opgescheept, dat slechts tijdelijk is, dus in het licht van de eeuwigheid nauwelijks bestaat.
Dat is geen waardige schepping van God te noemen.
Citaat:
Ik ben het nu volledig met microwezen eens behalve dat van dat elke godsdienst een sprookje is (is eigenlijk ook zo alleen de Islaam niet )
|
De Islam is een slechte religie van dictatuur en onverdraagzaamheid.
Citaat:
en ik moet zeggen dat je een klein beetje hard tegenover hem bent laat die kerel toch lekker denken hij moet het lekker zelf weten hij komt er (hopelijk) zelf ook ooit achter
|
Ik ben niet hard tegenover microwezentje, wel geef ik glasheldere argumenten, terwijl hij zelf niet veel meer doet dan beledigen en schelden.
Ook hier zie je de dingen verkeerd door voor een ongelovige en afgedwaalde te kiezen in plaats voor Mij.
Jammer dat je zo teruggevallen bent.
Maar mijn atoomtheorie gaat de leer van Jezus verre en verre te boven.
Dus dat ik me ondanks dat toch nog de wedergeboren Jezus wil noemen, daar mag Jezus wel heel erg blij mee zijn.