Los bericht bekijken
Oud 26 november 2013, 07:20   #24
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyB Bekijk bericht
Ten eerste is niet meer dan normaal dat er vragen (niet antwoorden) zijn die niet beantwoord kunnen worden. Beter dit dan antwoorden uit te vinden. Dit laatste is de strategie van religieuzen.

Ten tweede zoek je niet echt naar antwoorden, toch zeker niet naar de waarheid. Om de zoektocht naar de waarheid te starten moet je beginnen om het principe van onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek te begrijpen en aanvaarden.

Eenmaal je daar inzichten in hebt zul je inzien dat er veel figuren zijn die pretenderen bepaalde wetenschappelijke kennis te hebben die ze helemaal niet bezitten.

In de wetenschappelijke wereld worden dergelijke figuren gewoon niet aux sérieux genomen en gelijk hebben ze. Het zijn gewoon charlatans die één of andere agenda hebben die niets met wetenschap te maken heeft.

Dus als je werkelijk antwoorden wil, weet je waar je moet starten.

Ik wil mss toch nog even in één van op uw punten ingaan:

Evolutie werd wel degelijk aangetoond in het experiment van Lenski:

http://en.wikipedia.org/wiki/Escheri...ion_experiment

Trouwens niet alles evolueert. Sommige huidige soorten zijn reeds meerdere miljoenen jaren oud.
Vind ik leuk
Maar ik vind niet dat evolutie wordt aangetoond in dat experiment. Wel toont het de mutaties aan die Trey Smith ook naar voren duwt in zijn film.
Het toont wel aan dat evolutie binnenin een DNA groep mogelijk is aan de hand van mutaties.

Echter zie ik nergens terug dat wij van vis tot mens zijn gevolueerd.
Want die DNA groepen aan mutaties zijn waanzinnig om pakweg van muis tot mens te komen.

Ik denk dat in religie meer antwoorden (betreffend dit) te vinden valt dan in wetenschap.

Laatst gewijzigd door Peche : 26 november 2013 om 07:22.
Peche is offline   Met citaat antwoorden