Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Meestal ga ik niet in op hun uitlatingen, omdat het toch maar de aandacht van het onderwerp weg haalt die ik onder aandacht wil brengen.
|
Wees eerlijk. Omdat je niet KAN ingaan op de uitlatingen, daarvoor kom je immers veel tekort : zodra het gaat over de waarneembare realiteit komen je dogma's in het gedrang en je hele fantasie-wonderland. Dat is duidelijk te moeilijk voor jou.
Jouw enig doel is hier reclame maken voor de esoterische branche en een paar websites en goeroe's uit die branche.
Dat mag en moet aan de kaak gesteld worden. Snake-oil wonderdokters van jouw soort, of waarvoor je reclame maakt, die veel beloven maar nooit iets leveren dienen lik op stuk te krijgen. Altijd.
Citaat:
Anyway, hoe driester ze worden, hoe meer ze hun gewoon tonen hoe gefrustreerd ze zelf zijn. Ik ben hier al uitgekaffert voor onnozelaar, wiet roker, schizofreen, de lijst is lang, ... zelfs Parcifal heeft mij al eens pedofiele neigingen verweten .... hoe laag kun je gaan.
|
Mogelijk, maar dat is dan niet meer dan jouw modus operandi spiegelen.
Hoeveel personen heb jij hier al niet uitgemaakt voor baby-etende, satanistische, verkrachtende shapeshiftende demonen?
Als driestheid een maat is voor frustratie, moet jouw frustratie (en die van je god Icke) wel galactisch zijn, nietwaar?
Citaat:
Wel ik zal het nog eens zeggen, de waarheid komt meer en meer naar aan licht. De waarheid die verborgen is gehouden voor de mensheid. De mens is zeker niet alleen in het universum, dat is gewoon een oud wereldbeeld dat aan het afbrokkelen is. De zure oprispingen van diegene die vasthouden aan het oude, aan het vertrouwde, zijn nutteloos want we gaan een nieuwe tijd in. Een voorbereid man is er twee waard. Hoe meer je vasthoudt aan het oude paradigma, hoe groter de schok zal zijn. Hoe minder je luister naar de autoriteiten hoe meer je in je persoonlijke kracht komt.
|
Dat zeg je nu al jaren en elke keer je het herhaalt is het minder en minder waar. Het tegendeel blijkt elke dag meer en meer.
Citaat:
De toekomst ligt niet vast, maar de kans is groot dat we naar een realiteit gaan waarbij de mensheid buitenaardsleven volledig accepteert en zelfs kan co-existeren ermee.
|
De kans is vooral groot dat je zal blijven zwetsen over de veranderende realiteit tot de dag van je dood, zonder dat er ooit iets van uitkomt of maar een fractie van waar blijkt. Fijn leven heb je dan gehad, nietwaar?
Decennia van ijl gezwets waar niemand beter is van geworden, maar wat jou blijkbaar mentaal bevredigd.
Wat een verspilling van energie en tijd aan een eindeloze stroom zever die niets oplevert behalve vervuiling van bandbreedte en schijfruimte.