Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Ik zie amper verschil in de nazi-ideologie als in de islam-ideologie. beiden zijn in hetzelfde bedje ziek en Adolf heeft heel veel inspiratie uit de koran gehaald.
|
Tja. Als je dat verschil niet ziet, dan ben je blind.
Ongeveer een kwart van de wereld volgt de islam. Als die allemaal zich zouden gedragen als Hitler, dan zou de wereld er uit zien als europa in 1944. Dat is echt helemaal niet zo op de planeet waar ik op leef. Misschien leef jij elders. Daar sta ik voor open.
Misschien wil jij verwijzen naar een land ala Irak. Tja, daar slachten ze elkaar aardig af. Dat komt voornamelijk omdat die Christenhond van een GW Bush een gesprek had met God, over dat hij Irak in puin moest schieten. Je moet niet denken dat onze maatschappij/cultuur anders is op het moment dat het hele systeem van orde handhaving en rechtspraak wordt opgeblazen. Dan gaat men zich hier ook echt als een beest gedragen. Dat heeft niks met religie of huidskleur te maken. Als men ongestraft een bank zou kunnen overvallen, volgt er een helse matpartij over wie de eerste is die die bank gaat overvallen. Zo is de mens.