Los bericht bekijken
Oud 2 oktober 2004, 18:08   #15
Joshua
Burger

Standaard

Ik heb geen idee of die b777 inderdaad dan wel zoveel stiller is. Maar in het buisiness plan van DHL staat duidelijk te lezen dat indien er een alternatief van de MD11 op de markt is dat ze die zullen vervangen. Rekening houdend met de economische, ecologische normen.
DHL heeft trouwens NOOIT maar dan ook NOOIT eisen gesteld inverband met hoeveelheden vluchten met welk vliegtuiftype ooit. Heel deze hetze is op punt gesteld om 1 reden! De politiek geraakt het maar niet eens. Ze voelen aan dat DHL nu wel eens snel een negatief antwoord zou kunnen geven. Daarom geven ze DHL nu raprap de ZWARTE PIET (trendy politiek woord). Dan kan de politiek zich indekken met de woorden "DHL eistte teveel blablabla". Staal harde leugens dus.
Het plan Verhofstadt Van de lanotte (brief) vloeide bij mijn weten niet voort uit een akkoord tussen de gewesten. Dus DHL gaat zich "buigen" over een voorstel waar helemaal geen akkoord rond bestaat.
Beste mensen....het ziet er naar uit dat ik binnen kort misschien 24 uur de tijd heb om op dit forum te vertoeven. Dat zal dan zo lang duren totdat ik mijn rekeningen niet meer kan betalen.
Joshua is offline