Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Ik ben een Vlaams-nationalist maar heb het als eerste voor die jongen opgenomen, en toch heb je niets anders gedaan dan op mij gevit.
Als ik een onnozel grapje maak over een even onnozel spelletje zit je pas goed op je paardje. Het is immers de verkeerde kop naar wiens opengesperde muil ballen worden gemikt. Als het die van De Wever was geweest zou je klaar zijn gekomen van genot, maar met die van Di Rupo mag niet gespot worden. Ik hoor van jou niks anders dan afkeuring en kritiek aan het adres van Vlaams-nationalistische politici én hun sympathisanten. Geef toch gewoon toe ze voor jou nooit iets goed kunnen doen want dat je ze haat als de pest.
Ik zou daarmee kunnen leven als je buiten je kritiek op Vlaams-nationalisten eens iets zinnigs schreef, en je stelling onderbouwde. Peter doet dat, maar dat is voor jou te hoog gegrepen. Verder dan wat getrol van bedenkelijk allooi kom je niet. Het enige dat jij hier komt doen is je frustratie op Vlaamsgezinden afreageren en kritiekloos achter de machthebbers aanlopen.
|
Er mag gespot worden met di Rupo. En ook met De Wever. Maar er is een verschil tussen spotten en scabreuze taal te gebruiken ten aanzien van de politieke tegenstander. Dat vind ik hoogst ongepast en onbeschoft. En u hebt hier wel een handje van weg.