Los bericht bekijken
Oud 7 december 2013, 12:28   #327
Bartjeuh
Banneling

Standaard Man, man, man, WAT EEN WAGEN!!!

Ik rij nu sinds een drietal weken met een Tesla Model S (voor de insiders: een P85+), en ik moet toegeven: dit is de beste wagen waarin ik ooit heb rondgereden!

(ter info: ik rij al rond sinds 40 jaar, en heb achtereenvolgens Lada, Opel, VW, BMW, Renault, Mercedes, Audi, Maserati en Jaguar in handen gehad)

Dat gevoel waarmee je in je zetel achterover gedrukt wordt, als je in iets meer dan 4 seconden van 0 naar 100 km/u accelereert!
Die onwezenlijke stilte in de wagen wanneer je aan lagere (lees: de gebruikelijke) snelheden door het verkeer ruist!
Dat wonderbare, intuïtieve gebruiksgemak van dat 17-inch touchscreen, van waarop je ALLE bedieningen en instellingen van de wagen controleert!
Die blikken van verwondering en verbazing die je spontaan opwekt bij alle passanten waaraan je voorbij flitst!
Die fantastische vondsten, die de R&D ingenieurs van Tesla in de auto gestopt hebben (zoals de bediening en monitoring op afstand via een Android smartphone of een iPhone, de gratis inbegrepen 3G internetverbinding, de levenslang gratis oplading in 30 minuten op elke SuperCharger - er staan er intussen al 2 in Nederland,...)!
Die méér dan behoorlijke autonomie van (in de praktijk van het dagelijkse Belgisch verkeer, en met een "zware voet" na elk rood licht) 350 km!
Die indrukwekkende dienstverlening, als de experts van uit Californië je auto doorlichten en diagnosticeren via het internet!

Voor mij is het duidelijk: de klassieke fijnstofverstuiver op fossiele brandstof heeft definitief afgedaan. De toekomst is aan wagens als Tesla!
Bartjeuh is offline   Met citaat antwoorden