Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm
ja ja t'is al goed...
Bijvoorbeeld gay-parades en zo daar zit niemand echt op te wachten en het geeft het verkeerde signaal dat homoseksualiteit op hetzelfde niveau staat als heteroseksualiteit, dat is niet zo, homoseksualiteit is een afwijking, net als bijvoorbeeld incest, sex met dieren of pedofilie, en daarmee zullen we ons niet voortplanten, maar het verschil is dat het niet schadelijk is en dus is er geen reden om het te verbieden, maar het blijft wel een afwijking. ik weet dat ik me hier in linkse milieus niet populair maak met zo'n opinie maar zo zij het.
|
Waarom zouden homoseksualiteit en heteroseksualiteit niet op hetzelfde niveau staan? Er is hier van een afwijking geen sprake, maar wel van een verschil in smaak. Sommige mannen vallen op blonde vrouwen, sommige mannen vallen op dikke vrouwen, sommige mannen vallen op vrouwen die hen met zweepjes aftroeven, sommige mannen vallen op andere mannen,... Allemaal volkomen natuurlijk en normaal en zeker geen enkele reden om de ene voorkeur als minderwaardig te bestempelen t.o.v. de andere voorkeur.
De andere zaken die je daar opnoemt, zijn van een andere orde. Pedofilie en bestialiteit zijn niet wenselijk omdat er geen sprake is van wederzijdse toestemming en incest is niet wenselijk omdat het bepaalde consequenties kan hebben in het geval van een zwangerschap. Toch wordt ook incest tot op zeker hoogte getolereerd: neef en nicht kunnen bijvoorbeeld met elkaar trouwen. Ze hebben alledrie in de verste verte niets te maken met homoseksualiteit.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm
Bij ons op het platteland wordt homoseksualiteit algemeen aanvaard (nu toch) en heb je ook al homokoppels die samenwonen, in Rusland, op het platteland maar ook veel grootsteden, is dat absoluut nog niet het geval en worden homoseksuelen die er openlijk voor uitkomen uitgesloten, gepest en vernederd. Dit geldt trouwens evengoed voor de Russische migrantengemeenschap in belgië.
Je moet op een bepaalde leeftijd trouwen en kinderen krijgen, dat wordt door de familie en de gemeenschap verwacht. Dit is niet zo sterk als in de moslimlanden maar wel veel sterker dan bij de Belgen. Er zijn wel ontzettend veel echtscheidingen maar die hebben meer te maken met alcoholisme en economische problemen dan met homoseksualiteit.
|
Daarom dat ik ook zei dat ze aan een inhaalbeweging bezig zijn. Zoiets heeft tijd nodig, maar komen doet het toch...