Discussie: Onrust in Syrië
Los bericht bekijken
Oud 18 december 2013, 19:01   #8850
westdiep
Gouverneur
 
Geregistreerd: 9 december 2012
Berichten: 1.397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Natuurlijk is ook meneer @westdiep van de partij en is hij akkoord met de gortige leugens..
@your service!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht

Zowat Iedereen weet trouwens dat het grove onwaarheden zijn...
..
Heb je geen website uit Rusland of Assadgetrouwne om je bewering te bewijzen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
veelzeggend, onze die-hard zio's die zich moeten vastklampen aan zulke beweringen. Ze zitten duidelijk in de paniek-mode, hun geloofwaardigheid gaat er in snel tempo aan. Mooi zo.

Iedereen weet ondertussen dat het Zioarabie van Huize Saoud, Qatar en de westerse schoothondjes de vernieling van het soevereine Syrie hebben teweeggebracht.

Wie dat nog steeds ontkent is gewoonweg medeverantwoordelijk, zo simpel als dat..
Ah er is dus weer niets gebeurd in HAMA? Frietketel explosies bij 12000 tot 20000 mensen? Of valt het bombarderen van een volledige stad met artillerie dat de nauwkeurigheid heeft van 10 voetbalvelden onder discriminerende ingrepen gericht tegen de verzetshaarden van de rebellen?
Dat zijn misdaden tegen de menselijkheid en zou vervolgd moeten worden ipv door jou ontkent!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Die schijnheiligen durven dan nog janken over de arme Syrische bevolking die vermoord wordt... OMG!
.
Helemaal akkoord! ik vind het schandalig dat er miljoenen slachtoffers zijn en dat er helemaal niet naar omgekeken wordt door een bedenkelijk international schouwspel! Of zij nu een kogel krijgen van extreme moslims of assadgetrouwe milities, kan me geen reet schelen.
Dit is nu nog eens iets anders dan jij en je vriendje die hier steeds de gruwelijkste misdaden minimaliseren of de schuld op een huis-tuin en keuken ongeluk te steken. Door (terecht) te verwijzen naar de gruwelijke misdaden van de extremistische rebellen die nooit belicht worden in onze media.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht

Dit is mijn westen niet, begraaf het maar diep.
Veel success met de verhuisplannen eens Assad en co het terug voor het zeggen hebben!
westdiep is offline