Los bericht bekijken
Oud 24 december 2013, 06:21   #7016
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
The hungergames iets met fire. Verschilt in niets van de eerste. Behalve dan dat er geen einde aan is. Er komt namelijk nog een derde en vierde. Net zo meerlagig als de eerste. Ik begreep niet waarom DM in Knack Focus en nog enkele andere recensenten elders de film als goed omschreven. Ondertussen heb ik het wel door. De cameraman is een Belg. Het kan niet anders dan dat zijn want de film, hoewel goed gemaakt, is weg gesmeten geld. Een copy van de eerste met dien verstande dat er nu dus ruimte is gemaakt voor een sequel. En deze is dus opgesplitst in twee films. Men heeft geld geroken.
Het zijn dan ook films gebaseerd op boeken voor jong volwassenen. Ik heb die gelezen, en heb de eerste film gehuurd.
Vond het zonde van het geld. Catching fire gaat mij niet naar de bioskoop trekken. Misschien goedkoop huren, of kijken/lenen bij een kennis/vriend.

Maar het is voor de liefhebbers van een dystopische semi post apocalyptische toekomst een prima voorbeeld.