Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza
Wat ik mij afvraag is wie die GAS-ambtenaren zijn. Wat precies moeten ze kunnen/kennen? Wat zijn de selectievoorwaarden? Gaat een vergelijkend examen vooraf aan de aanwerving? Waaruit bestaat de opleiding?
Wanneer ik de aard van bepaalde GAS-boetes eens bekijk lijkt me een maximaal IQ van 75 een absolute voorwaarde te zijn om aan de slag te kunnen.
Idem dito wat betreft die "opstellers " van allerlei dubieuze "gemeentereglementen". Waar blijven ze die onzin toch vandaan halen?
Maar misschien staat mij nu een GAS-boete te wachten vanwege het uiten van kritiek op GAS-boetes?
Het precedent is er namelijk al...
|
Na twee jaar doppen trekken ze je een paarse plastieken zak bedrukt met het woord 'stadswacht' aan, duwen je een absurd reglement in je pollen en sturen ze je de baan op.