Los bericht bekijken
Oud 2 januari 2014, 20:37   #11
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Ik moet dit soort redenering betwisten hoor.....

Nog voor 2020 heeft de VS geen enkele BEHOEFTE meer aan olie van het Arabische schiereiland......De VS zal uiterraard nog wel importeren maar zonder echte afhankelijkheid van deze bronnen alleen.
Dat is voor "het schiereiland" ook geen probleem want Oost-Azie zal die olie zo snel opkopen als ze uit de grond gehaald wordt.Met andere woorden zal Beeing er nu voor zorgen dat ze in Riaad "de juiste prinsjes" kennen........

De weigering van de VS om in Syrie hard op te treden toont al genoeg aan hoezeer de VS aan het abdikeren zijn van hun vroegere,zelfbenoemde,rol als "politieagent van het Midden-Oosten".

Mensen van het Arabisch schiereiland (AQ-adepten om ze eens niet te noemen) zullen nog voor het einde van dit decennium hun "woede" mogen richten tegen de volgende grote Satan,de Volksrepubliek.....

Ondertussen,in het geval van die Kaukasische bommenwerpers hebben Rusland en Amerika dezelfde belangen....want je komt dat krapuul niet alleen in het Belgisch milieu tegen als "vluchteling voor het oppressieve Russische regime"maar evengoed in de ruines van Aleppo....of in de metro van de Russische steden...en zelfs op de Boston marathon....En de meesten van hen vallen bovendien door hun fysiologische kenmerken zelfs niet speciaal op....(het zijn Caucasians remember?)
Ik zal je zeker niet tegenspreken maar de VS olieonafhakleijkheid is van redelijk recente datum. Dan nog blijft de vraag bestaan of die onafhankelijkheid ook daadwerkelijk bestaat.
Voort is controle op fossiele brandstof een machtsmiddel.
Wat je visie op de Kaukasus betreft kan en wil ik je ook niet tegenspreken.
Het is een brandhaard waar alleen het lontje in moet worden gegooid.

Moslims zijn en blijven uiterst instabiele personen. Met weinig zeldiscipline en beheersing.

Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 2 januari 2014 om 20:38.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden