Daarom dat het Iraakse leger zich nu probeert te verweren met 2de rangs Russisch, Chinees, en niet te vergeten, Noord Koreaans materiaal(of die Scuds voor "Jemen" al vergeten?).
Het enige VS soort van wapens dat ze hebben is de Know how voor Chemische wapens,en zoals een goeie dealer betaamd heeft de VS ook de eerste reeks geleverd voor een vriendenprijsje, en de Koerden/Iraniërs hebben dat geweten.
De machines en fabrieken om het zelf te maken zijn geleverd door de EU partners Frankrijk en Duitsland,evenals de basis voor Biologische wapens.
Trouwens, het Saoudische Koningshuis heeft een enorm sterk leger nodig om zijn wankele machtsbasis intakt te houden.
Koeweit, hebben die goeie reden om een stevig leger te willen? Ze hadden een machtsgeile buur.
Als ik de poen zou hebben, dan kocht ik ook VS materiaal.Tenminste een stabile bevoorrading, die Eu ,die vinden steeds nieuwe regeltjes uit om zichzelf uit de markt te prijzen.
Wie weet kan ik morgen dan geen munitie meer kopen,omdat er een stel halve zolen in mijn omgeving brullen dat ze democratisch de macht willen veroveren ,met aanslagen en veel idioot geroep.