Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
In uw schooltijd... En die situeert zich in welke tijd? In geen enkel actueel handboek geschiedenis vind ik immers de noties die u aanbrengt.
|
Bingo! (Hoop ik).
Ik ben op rust, dat is dus wel een tijdje geleden. Mijn kinderen hebben nog hetzelfde geleerd. En dat zijn de generaties die vandaag het roer in handen hebben en beslissen over onze toekomst. Het komt ook bovendrijven bij sommige teksten die hier inzake "Staatsinrichting" ingezonden worden, zelfs door de weinige deelnemers die op het eerste gezicht ernstig overkomen.
Als dat vandaag in het onderwijs niet meer gebeurt, dan hebben we een behoorlijke stap vooruit gezet: dan staat er eindelijk een generatie aan te komen waar dat kwalijke geurtje niet meer aankleeft. Bedankt om daarop te wijzen. Hoop doet leven...
|