Los bericht bekijken
Oud 7 januari 2014, 16:00   #13
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Wie moet bang zijn van wie wanneer privacy in het openbare leven verdwijnt. Hmm, interessante vraag. De eerste gedachte die bij mij opkomt is dan dat de mens met een kritische mening bang moet zijn van de poliiek correcte drones. Tegenwoordig mag je al geen kritiek meer hebben op het homo huwelijk zonder ONMIDDELLIJK bestempeld te worden als 'homofoob'. (nog steeds de raarste uitdrukking ooit, aangezien een fobie verwijst naar het bang zijn voor homoseksuelen, wat critici meestal helemaal niet zijn) je mag geen kritiek meer hebben op het Offerfeest zonder bestempeld te worden als 'racist', 'islamofoob' (yech, weederom hetzelfde geval hier) of het is 'discriminatie'. Mensen drukken toch zo graag stempeltjes op anderen tegenwoordig en beseffen hierbij vaak niet dat mensen die tegen het homohuwelijk zijn, geen demonische beesten zijn, maar gewoon mensen met een andere mening, dat sommige kritiek op de islam toch wel eens gerechtvaardigd kan zijn. Natuurlijk is het gemakkelijker om zulke mensen met stront te besmeren, enkel omdat zij niet in het socio-politieke correcte plaatje passen. Het zal er op uitdraaien dat men steeds meer drone-praat van socio-politiek correct aard moet gaan uitkramen in het openbaar, enkel uit schrik om niet levend gevild te worden. En d�*t is waar ik het meeste schrik voor heb: dat mensen hun mening niet meer vrij mogen verkondigen. Dat men geen integere debatten tussen pro en con meer mag hebben. Nee, diegenen die het socio-politieke correcte plaatje niet volgen, zullen als heksen achtervolgd worden. En dat is wat mij schrik aanjaagt. Het feit dat ik mijn kinderen later zal moeten opvoeden in een wereld die onderhand zo corrupt en onverdraagzaam is geworden, dat ik hen zal moetenzien opgroeien als gefrustreerde mensen die in een hokje geduwd worden en de mond gesnoerd worden. Dat vind ik persoonlijk een hoogst verontrustende gedachte.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden