Los bericht bekijken
Oud 8 januari 2014, 13:23   #114
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Is dat alles dat je op deze schandelijke aantijging te zeggen hebt?
Je hebt nochtans geen moeite om je stem te laten horen als dat helpt om je aartsvijanden te demoniseren. Maar als ze gelijk hebben doe je er wijselijk het zwijgen toe. Je kan een partij die jouw geliefde Belgique niet genegen is toch op geen énkel vlak gelijk gaan geven? Ik snap dat, hoor. En ik denk dat ik niet de enige ben die doorheeft hoe de zaken in dit corrupte koningdom ineen zitten.

Wie niet stekeblind is, en nog een vingerhoedje eerlijkheid in zijn lijf heeft, kan niet anders dan toegeven dat er van een angstdictatuur door de N-VA geen sprake is. Een partij die angst zaait schopt het niet tot grootste van het land. We leven trouwens al in een angstdictatuur. Wie iets negatiefs durft zeggen over de angstzaaiers bij uitstek, moslims, krijgt het Centrum voor Gedachten-Kontrole en Repressie op zijn dak, het repressieapparaat van het Belgisch regime.

Vanaf de dag dat het Vlaams Blok te groot werd naar de goesting van het regime heeft dat zich intensief bezig gehouden met die partij achter een cordon te steken, en te houden. Er werd niet alleen aan geen enkel voorstel om problemen te voorkomen aandacht besteed, er werd wél alles aan gedaan om die partij de demoniseren en uit te sluiten. Het kiesvee van de rooien voelde zich zo onaantastbaar dat er geen grenzen meer waren aan het tiranniseren van de autochtone bevolking.

Vandaag bestaat er echter een andere partij die met alle middelen moet "vermeden" en kapot gemaakt worden. De smerigste middelen eerst. Alle wapens worden gericht op het nieuwe Vlaams-nationalistische gevaar. We maken de mensen wijs dat het racisten en angstzaaiers zijn. Als dat lukt kunnen we ook de N-VA ongestraft achter hetzelfde cordon steken. En als we ze officieel niet kunnen uitsluiten "vermijden" we hen wel op een andere ondemocratische manier.
Denk jij nu echt dat een interview met BDW zo belangrijk is ? En dan een ronduit domme column van twee oelewappers van o-vld die hun moment of fame zochten ? Je vroeg of ik het eens was met de stelling, het antwoord is neen. Was dat niet duidelijk genoeg ? Je verdere hysterische ontboezemingen over repressie en gedachten politie zijn te dwaas om op te reageren en je blijvende aanhorigheid voor het vlaams blok noch je conspiracy theories over cordonisering van n-va interesseert me geen kloten.

Laatst gewijzigd door peter1962 : 8 januari 2014 om 13:23.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden