Citaat:

| 
					Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp  Neen, dat is enkel voor nutteloze godsdienstleraren.Het pikt precies dat je eindelijk eens normaal zou moeten gaan werken.
 Dat doen wij anders al jaar in jaar uit.
 Er is nochtans niks speciaals aan een leraar.
 Gedaan met normale werkende mensen uit te lachen op het forum tijdens de verlofmaanden.
 | 

Hahahaha,
Ik ben helemaal geen onderwijzer, dat is het verschil met jullie azijnpissende iedereen is lui, wij zijn goed mentaliteit die je blijkbaar nodig hebt voor je kracht van verandering in de verf te zetten.
Ik ben geen onderwijzer, en zou voor 6 maanden verlof en een driedubbel pensioen zelf nog niet die job willen doen!
Maar ik kon kiezen, heb niet gekozen voor onderwijzer, ik heb een job die ik leuk vind, en hopelijk een leraar ook, ik heb voordelen, hij heeft er, maar ik ga hem, op dat ene punt waar het op het eerste zicht wat voordeel uithaalt tov mij niet gaan verwijten en zeggen dat hij zich in de vakantie "nuttig" moet gaan bezig houden met wat papiertjes rapenof turnles te gaan geven aan werklozen.
In de eerste plaats omdat ik liever voor mijn eigen deur veeg en in de tweede plaats dat ik total niet afgunstig ben op die mensen.
Maar goed, van alle ambtenaren ingenieurs die ik ken bij de overheid zijn de meeste al een paar jaar geleden vertrokken naar de privé, dus....