Los bericht bekijken
Oud 15 januari 2014, 00:37   #244
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Ze verwijzen naar te rechtse maatregelen in Aalst, ze spreken helemaal niet meer over Van Overmeire. Die 2 dissidenten (want het zijn er maar 2 van de 7 die eruit stappen) hebben de meerjarenbegroting niet goedgekeurd wegens "te rechts".

De N-VA wordt door iedereen gediaboliseerd terwijl ze in verschillende gemeenten nog met elkaar samenwerken. en ook in de Vlaamse regering zitten ze al 5 jaar in een coalitie met de SPa. allemaal zonder problemen, nergens wordt er geklaagd dat er te rechts geregeerd wordt. Enkel in Aalst is dat blijkbaar een probleem geworden. Door Van Overmeire? Op sociaal-economisch vlak zal D'Haese wel wat rechtser zijn dan Van Overmeire, schat ik zo in.

De SPa wou hier een statement maken. Ze zijn tegen de rechtse N-VA.

Die hypocrisie wordt, hoop ik toch, doorzien door de meeste mensen hoor.
Als zulke zaken nog wat gebeuren net voor de verkiezingen, moet de N-VA zelf geen campagne meer voeren, de kiezers gaan op den duur gewoon geen keuze meer hebben.

Op de nieuwjaarsreceptie van OVLD ging het ook maar over 1 ding: N-VA. Hoe dom kan je zijn?

Ik dacht dat het eenvoudiger was. Ik dacht dat SP.A de stemmen van de allochtonen nodig had. In Aalst moeten de allochtonen nu Nederlands leren en dus is de SP.A bang dat zij hun stem zullen verliezen. Daar wilden ze iets aan doen. Of allez, voor de SP.A zal gebrekkig Nederlands misschien goed genoeg zijn.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden