Los bericht bekijken
Oud 17 januari 2014, 11:31   #247
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Maar MOSLIMS zijn niet moslim om genetische redenen, het is een RELIGIEUZE OVERTUIGING. Gelijk wie, met gelijk welke genetische afkomst, kan al dan niet moslim worden, of niet. Een religieuze overtuiging is een gedachtengoed, net als een politieke overtuiging. Je kan van overtuiging veranderen. Het is perfect mogelijk om sommige overtuigingen te beredeneren, en het is perfect mogelijk om VAST TE STELLEN DAT SOMMIGE OVERTUIGINGEN VOOR AMBRAS ZORGEN.
We hebben zelfs onze vrijheid van mening naar de vaantjes geholpen om sommige overtuigingen ONWETTIG te maken. Het is dus een beetje eigenaardig om te gaan stellen dat groepen van mensen die een overtuiging hebben, slachtoffer van racisme zouden zijn, terwijl de wetgeving zelf sommige overtuigingen buiten de wet stelt, en dus groepen van mensen met die overtuiging strafbaar stelt, he.
't zelfde geld voor joden.

ik kan als ik wil ook jood worden door bij een rabbinaal college een aanvraag in te doen. jood zijn is ook geen ras.

anti-semiet zijn is dus op zich geen racisme. maar nogmaals, ik vind dat semantisch mierenneuken.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden