Los bericht bekijken
Oud 17 januari 2014, 13:50   #14
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savonarola Bekijk bericht
Acht u zesennegentig appartementen dan echt als iets wenselijk? Maatregels om zulk excessief grootgrondbezit in te perken lijkt mij toch raadzaam. Ik vraag me af hoe zo'n particuliere 'multi-eigenaar' de tijd heeft om degelijke dienstverlening te verzorgen wanneer de huurders klachten hebben.
96 appartementen is grovelijk kapitalistisch? Jij bent ook niet een beetje naïef ... Wat denkt ge dat PS-boy Bellens met zijn centen moet doen ?

En hoe vuil is dat niet ? Stel je voor dat onze eigenaar iemand moet aanwerven om alle papperasserij van oude en nieuwe huurders, onderhoud opvolgen enz. ... te doen.
Hoe foei ! Iemand aanwerven voor je (verhuur)bedrijf.

Die transporteur van hier wat verder, heeft zeker 150 camions bollen. Doe moeten zeker en vast allemaal bollen zonder groene kaart van de technische controle, want die heeft daar onmogelijk de tijd voor.

Wat een kinderachter-groen gezever !!

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden