Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL
Het enige concrete punt dat jij hebt gemaakt is dat er in de Verenigde Staten een invloedrijke joodse lobby is, maar dat is niks nieuws onder de zon.
|
Herlees dan nog eens al mijn posten, want dat is zever.
Nu we over Dieudo bezig zijn, is het gepast even het CRIF en LICRA te vermelden. Niemand die dat vermeldt, omdat men het in Belgie of Nederland gewoon niet kent en beseft. Wie de situatie in Frankrijk wat kent, wéét dat dit machtige joodse drukkingsgroepen zijn, vooral het CRIF. Ik ga geen boekdelen schrijven op elke post. Ik geef aan, een ander doet ermee wat hij wilt.
Wat Frankrijk betreft - want daar gaat het nu over - is het voor elke degelijke politieke analyst bovendien duidelijk dat de invloed en vertegenwoordiging van zionisten in bestuursorganen - en regeringen zéér groot is, vooral onder Sarkozy en nu eveneens onder Hollande. En het straffe is, dat die bende zionisten Israel op de eerste plaats zetten, voor Frankrijk. Dat kan niet, sorry. Het is maar 1 voorbeeld van de perfiditeit.
En dan heb je nog die pseudo joodse filosofen zoals een Bernard Henri Levy -BHL-, wiens invloed bijzonder groot is. Hij is bijna elke dag op de franse TV. BHL is een monumentale klootzak, een leugenaar, een demagoog (heeft trouwens zwaar gepusht om Libie aan te pakken. Je moest eens weten wat tal van andere joods-franse schrijvers allemaal durven neerpennen, het is om van achterover te vallen.
Dieudo en Soral zijn organische reacties op het zionistisch gemanipuleer in Frankrijk.
Citaat:
Voor de rest komt jouw niveau niet verder dan 'de joden controleren de media en Hollywood', wat flauwekul is.
|
Tja, je hebt dat al honderd keer gezegd, maar het blijft subjectief en is inhoudelijk totaal onjuist. Ik pas mijn nivo aan aan het medium. Lange uitgebreide posts worden hier toch niet gelezen, laat staan serieus behandeld. Voor iemand die zichzelf intellectueel waant, zijn uw dergelijke reacties toch hoogst eigenaardig.
Bovendien is 'de joden controleren de media en Hollywood' geen flauwekul. Jij bent 1 van de weinige zelfverklaarde ''niet-joden'' en ''niet-zionisten'' die dit wegwuiven als fait-divers dat joden media en Hollywood controleren. Ze zeggen het zelf trouwens (joodse bronnen destijds al genoeg aangegeven). Ik zou zelfs verder gaan, als jij ter goeder trouw dit ontkent of banaliseert, dan stel ik mij vragen hoe jij een degelijke politieke-ideologische visie kunt vormen. Het is in elk geval eigenaardig dat je er zo woedend, verbeten en persoonlijk blijft op reageren en dat altijd maar blijft herhalen.
Maar nog eens, waarom dat welles nietes spel blijven spelen? Als je denkt dat het enige invloed zal hebben op mijn al dan niet posten, dan ben je verkeerd, en moest je al langer dan vandaag weten.
Citaat:
Bovendien kom je vaak aanzetten met belabberde bronnen als openlijke racisten, onvolledige en onjuiste citaten en statements die kant noch wal raken.
|
Weeral zéér eigenaardige subjectieve uitspraak voor een ''intellectueel''. Schoolmeester gedoe als het ware. Het zijn voor 90 procent joodse bronnen, en letterlijke citaten die ik aanbreng, heb ik ook al 100 keer gezegd. Je blijft dit ontkennen. Tja, doe maar hé. Zal niks veranderen.
Wat hebben we aan dat welles-nietes spelletje? Wil je de lezer wat helpen? Denk je dat die hun eigen mening niet kunnen vormen en jouw aanwijzingen over mijn bronnen nodig hebben?
Als het goede bronnen waren die jou goedkeuring krijgen, dan ging je ook niet van gedacht veranderen, dat is wel duidelijk. Uw punt is eigenlijk, dat al wie vervelende kritiek geeft, geen goede bronnen kunnen zijn ....
Citaat:
|
Geen persoonlijke aanval, maar toch maar snel proberen te laten associeren met Het Grote Kwaad. Wel, jij weet over fascisme slechts dat wat uw liberale propaganda u verteld heeft. Ik betwijfel dat je er iets meer over weet.
Liberalen, die zijn de antithese van het Grote Kwaad hé. Die verspreiden hun verheven democratie en hun liefde voor ''mensenrechten'' met bommen, drones en constante oorlogen en liefst ook goed langs de kassa te passeren. Iedereen moet liberaal worden! En mondialist. En de NSA houdt wel een oogje in het zeil!
Het Grote Kwaad, dat mag je super vuil aanpakken hé Lib, dan zijn alle methoden goed! Kijk man, ik was tot voor een paar jaar nog ''liberaal'' hoor, zoals jij, maar dan wel 47 jaar lang.
Wat is er dan gebeurd?
1. Een groeiend ongenoegen met progressivisme, liberalisme, mondialisme en de schade die deze aanbrengen. Als je dan ziet wie die -ismen vooral propageert, tja, dan trek ik mijn conclusies.
2. Het feit dat we intussen sowieso afstevenen op ''liberaal'' fascisme. Het verschil is dat dit fascisme fel verdoken geinstalleerd wordt. Cultureel Marxisme. Wie zit daar achter, van waar komt het, en waarom?
3. Voor mij staat de gemeenschap centraal, niet het individu, wel zingeving, authentieke waarden en cultuur. Niet wat Hollywood constant bombardeert. En wie is Hollywood?...
4. Multiculturalisme heeft gefaald. Terug naar etnisch / cultureel nationalisme is voor mij de boodschap. Op een waardige manier natuurlijk. Wie is tegen nationalisme voor alle volkeren behalve voor hun eigen volk? Zionisten en identitaire joden natuurlijk.
.
Voor de rest ga ik dat kinderachtig welles - nietes spelletje niet verder spelen, doe wat je niet laten kan. Als je het deftig speelt, dan wil ik je nog wel antwoorden, maar wat hebben wij mekaar te vertellen eigenlijk?
.