Los bericht bekijken
Oud 22 januari 2014, 12:18   #152
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Ga je deze families bestempelen als Walen?

Huis d'Udekem d'Acoz, Familie Brenninkmeijer,

Of ga je hen een Walen noemen?

Emmanuel-Louis van Outryve d'Ydewalle, Egied Maes,
Ik spreek niet van Walen; ik spreek van de francofonie, en daarbij hoofdzakelijk de Brusselse maffieuse francofonie die heel het land naar de knoppen geholpen heeft.
Wat zeiden ze vroeger; die Brussels machtsconcentratie bij het ontstaan van Belgique, altijd al erg gelink aan Frankrijk want ze wouden absoluut een franse telg als koning benoemen, maar daar hebben de internationale grootmachten een stok voor gestoken, die Brusselse francofone grootmacht had op een moment drie kolonies, Congo zijn ze al kwijt gespeeld; na wat ze vroeger Wallonië hebben aangedaan zijn ze nu Vlaanderen, op dezelfde manier, niet om dezelfde oorzaken, totaal aan het leegplunderen. Kan ik er iets aan doen dat de Walen zich totaal hebben laten inlijven in dat francofone kamp? Of moet Vlaanderen daar nu ook al een prijs voor betalen? Enfin betalen zullen ze, om het even waarom, want de geldhonger daarboven stijgt met de dag en gezien de mondiale economische en financiële crises hebben ze heel veel nodig om hun kop, op kosten van het land, boven water te houden.

Laatst gewijzigd door marie daenen : 22 januari 2014 om 12:20.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden