Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem
Wilders heeft alleszins in mijn ogen geen gelijk, lol. Wat jij schrijft dat zie ik in het licht van de kutmarokkaantjes die jij niet kunt uitstaan en waardoor jij hen onder de noemer islam met de extremisten verantwoordelijk voor de oa. 9/11 aanslagen over eenzelfde kam scheert. Wat zij en/of andere islamieten van Westerlingen vinden, tja dat moet je hen vragen hé - ik denk dat ze in het algemeen een niet-hostiele mening hebben.
|
Dat deed ik menig keer, vragen aan moslims hoe ze over het Westen in het algemeen, en over dit land dachten.
Even samenvatten voor u? Wij zijn een verdorven samenleving, zonder respect voor mensen,verslaafd aan drugs, materialisme, en seks, macht en geld. En dat komt omdat we geen geloof hebben, islam is het antwoord op de Westerse samenleving, die waarden staan boven alles waar het Westen voorstaat en internationale conflicten, wereldwijd, is de schuld van de Amerikanen, die tegen moslims zijn. Daarom is het Westen en zeker Amerika, de grote vijand.
En voor alle duidelijkheid, die mening werd niet gevormd door het individuele gedrag van Westerlingen, maar door Islamitische waarden.
Omgekeerd, wie kutmarokkanen zegt baseert zich wel op individueel gedrag van jongeren die onder Marokkanen een grotere vertegenwoordiging kennen, maar is daarom niet blind voor de collectieve haat tegenover samenlevingen die haaks staan op Islamitische overtuigingen.
Mee nu? Mooi, laat dat correct politiek gelul dan maar achterwege.